پارک فایل

پارک فایل

با فایل های پارک شده تحقیقاتتان را کامل کنید
پارک فایل

پارک فایل

با فایل های پارک شده تحقیقاتتان را کامل کنید

کارافرینی خط تولید اسفالت (مراحل تاسیس کارخانه آسفالت وکارآفرینی آن)


کارافرینی خط تولید اسفالت مراحل تاسیس کارخانه آسفالت وکارآفرینی آن تعداد صفحات 33 صفحه به صورت فایل ورد (word)
دسته بندی کارآفرینی
بازدید ها 213
فرمت فایل doc
حجم فایل 75 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
کارافرینی خط تولید اسفالت (مراحل تاسیس کارخانه آسفالت وکارآفرینی آن)

فروشنده فایل

کد کاربری 17004
کاربر

کارافرینی خط تولید اسفالت

مراحل تاسیس کارخانه آسفالت وکارآفرینی آن

تعداد صفحات : 33 صفحه به صورت فایل ورد (word)

مقدمه :

خط تولید استفالت گرم و کارافرینی ان

کارافرینی خط تولید اسفالت در سال 1870 یک شیمیدان بلژیکی با نام دسمت(Desmedt) اولین سنگفرش آسفالت واقعی را، که مخلوطی از ماسه بود، در برابر تالار شهر در نیویورک ایجاد نمود. طراحی دسمدت در بزرگراهی در فرانسه در سال 1852 مورد الگوبرداری قرار گرفت. سپس دسمدت خیابان پنسیلوانیا در واشینگتن را آسفالت کرد که سطح این پرژه 45149 متر مربع بود.

یکی از نمایندگان محلی کنگره به دسمدت گفت: ”این کار هرگز عمومیت نخواهد یافت.“ با این حال، بر اساس تقاضای رو به‌رشد بازار، پیش‌بینی می‌‌شود پس از 137 سال (در سال 2007) بازار آسفالت- قیر معدنی به 107 میلیون تن برسد. در این میان آسفالت معلق بیشترین رشد را دارد. همچنین به عنوان نشانه‌ای از رشد این محصولات در آینده، چندی است که کار بر روی آسفالتی که در موقع خرابی خودش را تعمیر کند، آغاز شده است. به کارگیری فناوری نانو در ساخت زیربناهای مربوط به حمل ونقل، تقریباً معادل با تلاش بشر برای فرستادن انسان به ماه در سال 1960 است. در سال 2005 ایده ساخت آسفالتی برای بزرگراه‌ها که بتوانند خودشان را تعمیر کنند برای بسیاری دور از ذهن به نظر می‌رسید.

کارافرینی خط تولید اسفالت با توجه به پیشرفت جامعه و نیاز مبرم به مساکن و میادین عمومی مانند خیابانهای ، پارکها و ساختمانها و … که همه جهت وایزولاسیون و بدست آوردن سطح صاف جهت عبور و مرور وسائط نقلیه نیاز به آسفالت دارند.

بنابراین سالانه جهت ساخت این قسمت ها حداقل 30000 تن آسفالت پیش بینی می شود که با توجه به شرایط فوق باید یک کارخانه آسفالت با ظرفیت 80000 تن در سال احداث و ایجاد شود.

برای احداث یک کارخانه آسفالت نیاز به نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر دارد که این کار باعث ایجاد مشاغل در جامعه و رفع بیکاری و یک نوع درآمد برای شاغلان خواهد بود .

بنابراین باید با احداث کارخانه آسفالت سالیانه کشور را تأمین کرد و با این کار صنعت کشور توسعه پیدا می کند و پیشرفت جامعه را بدنبال خواهد داشت .

مراحل تأسیس کارخانه آسفالت واخذ مجوز :

اولاً جهت تصویه هر گونه پروژه صنعتی باید طرح توجیهی و موافقنامه اصولی از اداره های زیر بط شامل صناایع و معادن ، دفتر فنی استانداری و … گرفته شود و پس از آن نسبت به طراحی و تجهیز کارخانه و ساخت آن بای اقدام کرد .

برای ساخت کارخانه آسفالت و قیر ابتدا به اداره صنایع و معادن مراجعه می کنیم و تقاضای خود را برای ساخت و ایجاد کارخانه اعلام می نمائیم . اداره صنایع و معادن یک برگه به نام اعلامیه تأسیس در اختیار متقاضی که ما هستیم می گذارد .

در این اعلامیه متقاضی تمایل خود را نسبت به احداث واحد صنعتی با مشخصات بشرح ذیل

در استان …………….. شهرستان ……………. اعلام می دارد .

بعد از آن مشخصات محصول را از جمله نام محصول ، که محصول ، ظرفیت سالیانه و … و مشخصات زمین مربوطه که قرار است کارخانه در آنجتا احداث شود می نویسیم .

بعد به اداره راه و ترابری مراجعه می نمائیم و چون آسفالت تولیدی عمدتاُ مورد استفاده وزارت راه و ترابری است . آزمایشهای مربوط بوسیله آزمایشگاه فنی مکانیک خاک آن اداره (راه و ترابری ) انجام می شود .

بعد از انجام مراحل به ترتیب به دفتر فنی استانداری ، سازمان جنگل و مراتع کشور نظر و محیط زیست رجوع می کنیم که اداره محیط زیست استان چند کارشناس به محل مسکونی نباشد و باعث آلودگی آن منطقه و محیط زیست نشود ، و پس از طی این مراحل باید به ساخت کارخانه اقدام کرد .

چنانچه برای یک کیلومتر جاده به عرض 6 متر و ضخامت لایه آسفالت 7 سانتیمتر در نظر بگیریم خواهیم داشت :

سانتیمتر 420 = 100*6*7/0

با توجه به اینکه وزن حجمی آسفالت تقریباً 2/2 می باشد در نتیجه جهت یک کیلومتر جاده با عرض و ضخامت ذکر شده نیاز ه 924 تن آسفالت گرم می باشد .

تن 924= 2/2 * 420

حال چنانچه سالانه 100 کیلومتر جاده آسفالت سازی و تعمیر شود بنابراین نیاز به 92400 تن آسفالت می باشد .

تن 92400 = 100* 924

از طرف دیگر با توجه به رشد جمعیت در منطقه و نیاز مبرم به مسکن و همچنین میادین عمومی مانند پارک ، ساختمانهای تجاری و صنعتی که همه جهت ( و ایزولاسیون ) و بدست آوردن سطح صاف نیاز به آسفالت نیاز دارند .بطور میانگین سالانه جهت جهت ای قسمت نیز حداقل 30000 تن اسفالت پیش بینی می شود که با توجه ه موارد ذکر شده فوق ایجاب می نماید یک کارخانه آسفالت با ظرفیت 80000 تن در سال احداث گردد که متقاضی دارای یک فقره کارخانه شن و ماسه در محل احداث کارخانه آسفالت می باشد .

کارافرینی خط تولید اسفالت :

آسفالت مخلوطی از دانه های سنگی و قیر که بعنوان آخرین لایه روسازی مورد استفاده قرار می گیرد . آسفالت دارای انواع مختلف بود که ارزانترین نوع آن به ضخامت حدود 6 میلیمتر در واحد سطح پخش می گردد شروع و به بتن آسفالتی گرم تم می شود و به میزان ترافیک اهمیت راه و سایر پارامتر های راه ، ضخامت آن تعیین می گردد .

بتن آسفالت گرم مرغوبترین نوع آسفالت محسوب می شود و از یک استخوان بندی مصالح سنگی خوب دانه بندی شده با حداقل فضای خالی که قیر دانه ها را کاملاً اندود کرده و آنها را به هم چسبانده است تشکیل می شود . یعنی آسفالت در کارخانه آسفالت ساخته شده و سپس به محل مصرف حمل می شود .

نخستین کاربرد آسفالت در راه سازی توسط دولت بابل در 625 سال قبل از میلاد مسیح با استفاده از قیر و خشت پخته (آجر) صورت گرفت و در سال 1720 در سوئیس از یک نوع آسفالت طبیعی که مخلوطی از سنگ و قیر بود در راه سازی استفاده شد در عصر حاضر محصولی که دارای مشخصات آسفالت باشد به یکی از طریق زیر تولید می گردد :

  • 1- داغ نمودن شن و ماسه با درجه حرارت معمولی یا قیر مذاب

  • 2- داغ نمودن قیر تا حدی که مذاب گردد و مخلوط نمودن آن با مصالح سنگی حرارت داده شده

  • 3- اختلاط نفت سفید با قیر تا حدی که رقیق گردد و سپس مخلوط نمودن آن با شن و ماسه

  • 4- پخش و کوبیدن مصالح شکسته در سطح راه و سپس پاشیدن قیر داغ به رویی آن بطوریکه تمام خلل سطح کوبیده ، گرفته شده و قیر بصورت قفل و بست بین دانه های سنگی قرار می گیرد.

  • فهرست

  • مقدمه کارافرینی خط تولید اسفالت

  • مراحل تأسیس کارخانه آسفالت واخذ مجوز : 6

  • در این اعلامیه متقاضی تمایل خود را نسبت به احداث واحد صنعتی با مشخصات بشرح ذیل 6

  • تن 924= 2/2 * 420 7

  • حال چنانچه سالانه 100 کیلومتر جاده آسفالت سازی و تعمیر شود بنابراین نیاز به 92400 تن آسفالت می باشد . 7

  • تن 92400 = 100* 924 7

  • تعریف محصول 8

  • قیمت فروش : 9

  • ظرفیت تولید : 9

  • مصالح سنگی 10

  • مشخصات فنی آسفالت گرم 11

  • طرح اختلاط بتن آسفالتی گرم 12

  • ‌أ. انتخاب مصالح سنگی درشت و ریز و قیر 12

  • بررسی روش تولید 12

  • کنترل کیفیت : 14

  • سرمایه های ثابت : 15

  • 1) زمین : 15

  • 2) اتاق کنترل : 15

  • 3) ساختمان اداری و رفاهی : 15

  • 4) تعمیرگاه و تأسیسات : 15

  • 5) آزمایشگاه : 16

  • 6) ساختمان نگهبانی ، سرایداری و نماز خانه : 17

  • جدول برآورد هزینه ساختمان 17

  • محوطه سازی کارافرینی خط تولید اسفالت

  • 1- تسطیح و خاک برداری 18

  • 2- پارکینگ و فضای سبز : 18

  • 3- دیوار کشی : 18

  • جدول برآورد هزینه محوطه سازی 19

  • هزار ریال 69450 = 11250 + 58200 کل هزینه ساختمان و محوطه سازی 19

  • ماشین آلات تولیدی : 19

  • ‌ب. خشک کننده مصالح سنگی : 20

  • ‌ج. غبار گیر 20

  • ‌د. مخازن گرم مصالح سنگی : 20

  • ‌ه. مخلوط کن : 21

  • ‌و. مخازن قیر : 21

  • جدول برآورد ماشین آلات تولیدی آسفالت 80 هزار تنی در سال 22

  • 1- تانکر ذخیره سوخت : 23

  • 2- تانکر ذخیره آب : 23

  • 3- وسایل سرمایش و گرمایش : 23

  • 4- وسایل اطفاء حریق : 23

  • 5- وسایل و اثاثیه اداری : 23

  • جدول برآورد هزینه تأسیسات عمومی 24

  • جدول برآورد هزینه حمل و نقل 24

  • هزینه های قبل از بهره برداری 24

  • اجزاء سرمایه ثابت 25

  • جدول برآورد مواد اولیه سالانه آسفالت 26

  • برآورد سوخت و انرژی 27

  • 1- برق 27

  • 2- آب : 27

  • 3- گازوئیل : 28

  • 4- نفت سفید : 28

  • جدول برآورد هزینه سوخت و انرژی 29

  • جدول برآورد حقوق و دستمزد کارکنان 30

  • اجزاء سرمایه در گردش یک ماهه : 31

  • جدول برآورد تأمین مالی 31

  • جدول برآورد هزینه استهلاک 32

  • برآورد هزینه تعمیر و نگهداری 32

  • برآورد هزینه تولید سالیانه قیمت تمام شده 33

  • جدول تعیین نقطه سر به سر 34

  • جمع هزینه های تولید – فروش کل = سود ویژه 34

  • حرف های آخر 35

پاورپوینت تشریح بیماری سرخک


پاورپوینت تشریح بیماری سرخک

دانلود پاورپوینت تشریح بیماری سرخک


مشخصات فایل
تعداد صفحات68
حجم5246 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیپزشکی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت تشریح بیماری سرخک جهت رشته پزشکی در قالب 68 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

سُرخَک نوعی عفونت سیستم تنفسی است که یک ویروس آر.ان. آ از خانواده پارامیکسوویریده آن را ایجاد می‌کند. علائم سرخک شامل تب، سرفه، آبریزش بینی، و راش پوستی در نقاط مختلف بدن است.سرخک از طریق تنفس منتقل می‌شود و به‌شدت واگیردار است. در واقع ۹۰٪ افراد فاقد ایمنی که با بیمار مبتلا به سرخک زندگی می‌کنند این بیماری را از او می‌گیرند. دورهٔ نهفتگی به‌طور میانگین ۱۴ روز است و چهار روز پس از بروز راش ها قابلیت سرایت دارد.

 

 

 

احتمال مرگ بر اثر سرخک در کشورهای توسعه‌نیافته با سوء تغذیه شایع و شرایط بهداشتی نامناسب تا ۲۸٪ است، اما در مناطق دیگر بسیار پائین است و در ایالات متحده از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ فقط ۰٫۳٪ (۱۷۷ مرگ از ۶۷٬۰۳۲ مورد) بوده‌است.

 

 

 

فهرست مطالب
بیماری سرخک یک بیماری کشنده قدیمی  
تاریخچه
علایم بالینی
عوارض
درمان
ایمنی زایی واکسن سرخک
واکسیناسیون همگانی سرخک وسرخجه
هدف های مرتبط با سرخک در منطقه و کشور
تعریف حذف
مراقبت بیماری
روند و مراحل مراقبت
چه موقع باید شناسایی شود؟
فرم های گزارش دهی
گامهای عملی برای بررسی مورد
مراحل تماس
نقش آزمایشگاه
انتقال نمونه به آزمایشگاه کشوری
تعریف مورد مشکوک سرخک(  بالینی )
سرخک ناشی از واکسن
طبقه بندی
شاخصهای مهم در مراقبت سرخک در مرحله حذف
طبقه بندی موارد سرخک
طبقه بندی بر اساس منبع عفونت
مراقبت از موارد تماس بیماری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

طرح جابرین حیان درباره سلول ها


طرح جابرین حیان درباره سلول ها

طرح جابر بن حیان مورد نظر دارای تیتر مربوط به طرح با طراحی زیبا و رنگی مقدمه اهداف سوالات تحقیق که در متن به آن جواب داده می شود (تحقیق زمینه ای) چندین صفحه توضیحات در باره موضوع و مسئله طرح نمودار نتیجه گیری تشکر و قدردانی از معلم و مدیر منابع کادر تهیه کنندگان تصاویر مربوط به موضوع طرح با طرح های رنگی زیبا و جذاب ****

دانلود طرح جابرین حیان درباره سلول ها

طرح جابرین حیان درباره سلول ها
طرح جابربن حیان در مورد سلول
طرح جابر درباره سلول
طرح جابربن حیان درباره سلول ها
طرح جابربن حیان درباره سلول های بدن
طرح جابر بن حیان درباره سلول های جانوری
طرح جابربن حیان درباره سلول ها گیاهی
طرح جابر بن حیان
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 5042 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

طرح جابر بن حیان مورد نظر دارای:

- تیتر مربوط به طرح با طراحی زیبا و رنگی

- مقدمه

- اهداف

- سوالات تحقیق که در متن به آن جواب داده می شود

-  (تحقیق زمینه ای) چندین صفحه توضیحات در باره موضوع و مسئله طرح

- نمودار

- نتیجه گیری

- تشکر و قدردانی از معلم و مدیر

- منابع

- کادر تهیه کنندگان

- تصاویر مربوط به موضوع طرح

- با طرح های رنگی زیبا و جذاب

 

****طراحی رنگی و جذاب کادرها و نوشته ها****

++++ کاملا قابل ویرایش و تغییر و جایجایی +++

دانلود طرح جابرین حیان درباره سلول ها

پاورپوینت درس دهم هدیه ششم دبستان آداب زندگی


پاورپوینت درس دهم هدیه ششم دبستان آداب زندگی
دسته بندی آموزشی
بازدید ها 24
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3902 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پاورپوینت درس دهم هدیه ششم دبستان آداب زندگی

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

توضیحات :

پاورپوینت درس دهم هدیه ششم دبستان آداب زندگی

دارای 22 اسلاید

قالب پاورپوینت قابل ویرایش.

فهرست مطالب پاورپوینت :

اهداف درس

مفاهیم کلیدی

متن اصلی

آموزش و توضیحات درس و نمونه سوالات همراه با جواب وفعالیتها

.. متن اصلی پاورپوینت دقیقا مثل کتاب درسی هست و هیچ گونه اضافه و کسری نشده است ..

قسمتی از متن اصلی :

با هرکس روبه رو می شد، از بزرگ و کوچک، در سلام کردن بر آنها پیشی می گرفت.

همیشه لبخند بر لب داشت؛ امّا با صدای بلند نمی خندید. در کنار مردم می نشست و برای خود جای مخصوصی نداشت. خو ش رو و خوش اخلاق بود و می فرمود:

«خداوند کسی را که با ترش رویی با دیگران دیدار کند، دوست ندارد .»هرکه با او سخن می گفت، به سخنانش گوش می داد تا سخنش پایان یابد. نزد ایشان همه به نوبت سخن می گفتند. هرگاه مهمانی برای وی می آمد، به احترام او از جا برمی خاست و چند قدمی به استقبالش می رفت.

و...

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی


پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی، در قالب ppt و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف استراتژی بازاریابی، تعریف مدیریت استراتژیک، مدل مدیریت استراتژیک، مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی، سطوح استراتژی، انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی، چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو، استراتژی های عمومی مایکل پورتر

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

پاورپوینت استراتژی بازاریابی
تحقیق استراتژی بازاریابی
استراتژی بازاریابی
تعریف استراتژی بازاریابی
مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی
سطوح استراتژی
انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی
چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو 
استراتژی های عمومی مایکل پورتر
استراتژی های چهارگانه انسوف
فرآیند تدوین استراتژی بازاریابی
تحقیقات بازار
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2349 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی، در قالب ppt  و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف استراتژی بازاریابی

تعریف مدیریت استراتژیک

مدل مدیریت استراتژیک

مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی

سطوح استراتژی

انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی

چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو

استراتژی های عمومی مایکل پورتر

استراتژی های چهارگانه انسوف

تعیین چشم انداز و رسالت بنگاه (هولدینگ)

عناصر بیانیه رسالت سازمان

انواع بیانیه رسالت و ماموریت

تعیین اهداف کمی و کیفی سطح بنگاه

تدوین استراتژی های سطح بنگاه

ابزار  استراتژی پورتفولیو
ماتریس بی سی جی

ماتریس جنرال الکتریک

انتقادات وارده به مدل های ترکیب فعالیت اقتصادی

استراتژی هدایتی

استراتژی سرپرستی

برنامه ریزی استراتژیک و تدوین اهداف و استراتژی سطح شرکت

انواع اهداف کیفی و کمی شرکت

ویژگی‌های اهداف بلند مدت

معیار‌های سنجش عملکرد در سطوح سازمانی

انواع استراتژی سطح شرکت

استراتژی های رشد

استراتژی های ثبات

استراتژی های کاهش

فرآیند تدوین استراتژی بازاریابی
تحقیقات بازار در مورد شدت رقابت و رقبا
ویژگی های تقسیم بازار موثر

معیارهای قسمت بندی بازار

تعیین بازار هدف

بررسی تقاضا و تعیین اهداف فروش

اهداف مالی و بازاریابی

شناسایی رفتار مصرف کنندگان بازار هدف

عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

تفاوتهای میان فرهنگی در رفتار مصرف کننده

نگاشت ادراکی تازگی محصول- قیمت مناسب

استراتژی عناصر آمیخته بازاریابی

استراتژی های ترفیع

استراتژی تبلیغات

استراتژی توزیع

استراتژی قیمت گذاری

استراتژی محصول

استراتژی دوره عمر محصول

ویژگی های دوره عمر محصول

استراتژی های دوره عمر محصول

اجرای استراتژی بازاریابی

کنترل استراتژی بازاریابی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " استراتژی های بازاریابی" می باشد که در حجم 69  اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی